Dyrekcja zoo zapewnia, że popularny lew nie zniknie z bramy zoo. Neon pochodzący z lat 60. pozostanie na swoim miejscu.
Nowe logo zacznie oficjalnie obowiązywać 1 kwietnia. Zobaczymy je na stronie ogrodu. Dominować będą kolory pomarańczowy i czarny. Po Wrocławiu będzie też jeździł specjalny tramwaj, zachęcający do odwiedzenia zoo.
- Nowe logo zoo wydaje się nowoczesne i ma ładne kolory. Ogólnie mi się podoba, jednak dzieje się na nim zbyt wiele, jest zbyt dynamiczne, szczególnie litera Z. Nie potrafię sobie wyobrazić tak skomplikowanego logo nad wejściem do zoo - mówi Anna Dobrakowska, studentka Uniwersytetu Wrocławskiego.
Ola Binkrowska przyzwyczaiła się do sympatycznego lwa, który wita zwiedzających nad wejściem do ogrodu.
- Ten lew po prostu kojarzy się z Wrocławiem, a lemur czy zebra już niekoniecznie. Wolałabym, żeby lew pojawił się na logo zoo - podkreśla.
Od nowego roku zdrożały biletu wstępu do Ogrodu Zoologicznego. Za normalny zapłacimy teraz 25 zł, za ulgowy 15. Wcześniej było to 12 i 6 zł.
- Te ceny od lat się nie zmieniały. Teraz bilety musiały podrożeć ze względu na budowę oceanarium, ale i tak są najtańsze w porównaniu do innych krajów Unii Europejskiej - mówi Radosław Ratajszczak, dyrektor wrocławskiego zoo.
Teraz m.in. zebra będzie firmować wrocławskie ZOO
Dla porównania ceny biletów w Poznaniu wynoszą 11 (normalny) i 7 (ulgowy) złotych. W Warszawie zapłacimy za wstęp analogicznie 15 i 10 zł.
Mieszkańcy Wrocławia będą mogli korzystać z Afrykanarium-Oceanarium dopiero w 2013. Już został ukończony projekt. Wczesnym latem zostanie ogłoszony przetarg.
Czytaj też:
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?