Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Śląsk Wrocław nadal będzie firmował Piasta

Michał Potocki
Michał Potocki
Wojskowi wrócili 24 lipca ze zgrupowania w Słowenii. Calsberg, producent piwa Piast, przedłużył umowę sponsorską ze Śląskiem na kolejne dwa sezony.

Piłkarze ciężko pracowali na obozie przygotowawczym. Przegrali co prawda kilka sparingów, ale były to mecze głównie do przećwiczenia zagrywek. Z gry wrocławian zadowolony jest strategiczny sponsor.

- Umowa jest oczywistym przedłużeniem sytuacji, jaką mieliśmy w zeszłym sezonie. Porozumienie jest korzystne dla obu stron - komentuje Marcin Burdach, dyrektor ds. sponsoringu i gastronomii w Calsberg Polska. - Śląsk jest drużyną z perspektywami, nie wymagamy od nich Ligi Mistrzów. Współpraca nie jest uzależniona od tak wysokich wyników, ale liczymy, że zespół będzie w czołówce polskiej ligi - uzupełnia.

Piłkarze Śląska zagrali kilka zagranicznych sparingów


Klub również jest zadowolony ze współpracy. Choć jego przedstawiciele nie chcieli zdradzić, jakie dofinansowanie dostał Śląsk. Prezes klubu, Piotr Waśniewski stwierdził, że umowa jest lepsza niż ta, którą zawarł z Lechem Kolejorz, czyli 2 mln zł:
- Uważam, że nasza umowa jest korzystniejsza. Jest szyta na miarę Śląska Wrocław. Negocjacje były trudne i długotrwałe.

Współpraca ma obejmować nie tylko finansowanie drużyny. Działanie promocyjne mają bowiem wyjść poza Oporowską.

- Przygotowujemy niespodzianki dla kibiców, będą to różne konkursy i imprezy. Planujemy również wprowadzenie nowej marki piwa, która będzie przypominała o zdobyciu przez WKS Pucharu Ekstraklasy - mówi Jagoda Jastrzębska, rzeczniczka prasowa Calsberga. - Debiut nowej marki będzie już jesienią - zdradza Marcin Burdach.

Szachy dla prezesa i trenera


Strony wymieniły się prezentami. Prezes klubu otrzymał komplet szachów i drugi dla Ryszarda Tarasiewicza. W końcu strategia to podstawa ich pracy z zespołem. Dyrektor Burdach dostał w zamian karnet na mecze Śląska w najbliższej rundzie.

Prezentacja drużyny Śląska Wrocław odbędzie się 28 lipca o godz. 16 na wrocławskim Rynku. Zawodnicy pokażą się na niej w nowych strojach.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Tomasz Bajerski po meczu Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Orzeł Łódź

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto