Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Zwrot Pieniędzy Za Bilet Na Opóźniony Pociąg Pkp

Redakcja
Opóźnienia PKP we Wrocławiu sięgały dzisiaj nawet czterech ...
Opóźnienia PKP we Wrocławiu sięgały dzisiaj nawet czterech ... A. Gałczyńska
Opóźnienia PKP we Wrocławiu sięgały dzisiaj nawet czterech godzin. Sprawdź, jak dostać zwrot pieniędzy za bilet na opóźniony pociąg.

Zwrot pieniędzy za bilet na opóźniony pociąg PKP

Od wczoraj (20 stycznia) zarząd PKP walczy z opóźnieniami pociągów. Przyczynił się do tego marznący deszcz, który spowodował oblodzenie sieci trakcyjnej. We Wrocławiu największe opóźnienie miał dzisiaj (21 stycznia) pociąg Przewozów Regionalnych z Rawicza do Wrocławia Głównego. Jest on opóźniony o 337 min. Planowo skład miał wjechać do Wrocławia o 9.02.

zobacz też: Opóźnienia pociągów we Wrocławiu

Duże opóźnienia mają też składy PKP Intercity "Śnieżka" z Warszawy Wschodniej do Jeleniej Góry (180 min.) oraz pociąg Przewozów Regionalnych relacji Poznań Główny-Wrocław Główny (116 min).

Opoźnienie pociągu. Reklamacja i zwrot pieniędzy za bilet PKP

- Pasażerowie w sytuacji opóźnienia pociągu powyżej dwóch godzin mają prawo do zwrotu pieniędzy za bilet w wysokości 50 proc. ceny. Mamy już deklarację i właściwie procedurę na to, że PKP Intercity będzie zwracać pełną cenę biletu. Przepisy unijne mówią o 50 proc., my będziemy zwracać kwotę w całości - zapowiedziała minister Infrastruktury i Rozwoju Elżbieta Bieńkowska podczas konferencji prasowej w Warszawie.

PKP Intercity wdrożyła uproszczoną procedurę rozpatrywania reklamacji pasażerów z opóźnionych pociągów:

- Express Intercity - kursujących 20 i 21 stycznia br. - podniesiono wartość rekompensat z 50 na 100% w przypadku opóźnienia wynoszącego min. dwie godziny.

Aby uzyskać zwrot pieniędzy za bilet, należy złożyć wniosek o odszkodowanie łącznie z oryginałem biletu. Dokumenty należy składać do Centrum Obsługi Podróżnych w ciągu miesiąca od kupienia biletu. Wniosek można pobrać na stronie www.intercity.pl. Wypłata odszkodowania następuje w ciągu miesiąca od złożenia wniosku.
Reklamacje wynikające z opóźnień będą rozpatrywane priorytetowo. Wnioski wszystkich pasażerów, którzy doświadczyli niedogodności w związku z opóźnionymi pociągów, mają być rozpatrywane priorytetowo.

Minister Bieńkowska o zwrotach pieniędzy za bilet na opóźniony pociąg:

Informacje dotyczące aktualnego rozkładu znajdziemy na stronie www.pkpsa.pl

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto