Pierwsza, 25-metrowa część wiaduktu jest już na przyczółku i tymczasowej podporze, kilkanaście metrów nad ziemią. Pojedyncze przęsło jest tak długie (około 44 metry), że jego budowa musi być podzielona na dwie części.
Ponieważ stalowe elementy jako transport wielkogabarytowy przyjeżdżają w nocy na plac budowy, ich długość nie może przekraczać 25 metrów. Dopiero na miejscu, wszystkie części łączone są i finalnie tworzą przęsło wiaduktu.
Równocześnie powstają kolejne podpory, w sumie będą cztery.
Wrocław. Tramwaj na Nowy Dwór. Widać już kawałek gotowego wi...
Cała konstrukcja wiaduktu na trasie TAT będzie liczyła 146 metrów. Trzy przęsła (44 metry, 66 metrów i 36 metrów) połączą cztery podpory. Pierwsze dwie skrajne, zbudowano na samym początku. Teraz czas na środkowe.
Budowa kolejnych podpór i montaż kratownic będzie trwała do końca tego roku. Zakończenie całej inwestycji TAT przewidziane jest na 2023 rok.
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/0.webp)
STUDIO EURO 2024 ODC. 6
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?