O próbach włamań na konta klientów PKO BP słyszymy od dawna. Oszuści regularnie wyłudzają pieniądze za sprawą nieprawdziwych wiadomości e-mail, które trafiają do klientów. W mailu jesteśmy informowani, że zablokowano nam konto, a sam nadawca prosi o nie odpowiadanie na wiadomość. Nie inaczej jest tym razem:
"Twoje konto jest zablokowane
Otrzymaliśmy wiele nieudanych prób logowania ze swojego konta online.
Dla Twojego bezpieczeństwa, mamy zablokowane konta.
Aby przywrócić dostępu on-line kliknij: Zaloguj się do iPKO i kontynuować proces weryfikacji.
Prosimy nie odpowiadać bezpośrednio na tego automatycznie generowanych wiadomości e-mail.
Z powazaniem,
PKO Bank Polski".
Taką informację może otrzymać tysiące klientów banku. Po kliknięciu w podany link przekierowuje nas na rosyjską stronę, którą najprawdopodobniej prowadzą oszuści. Bądźcie czujni, a wszelkie próby oszustwa zgłaszajcie do banku.
Zobacz materiał o oszustwach metodą "na wnuczka"
kurierlubelski.pl
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?