"Poland. Come and complain", czyli po polsku: "Polska. Przyjedź i narzekaj". To kampania promująca Polskę jako kraj, w którym wszyscy wiecznie narzekają. W spotach promujących akcję możemy zobaczyć taksówkarza, przedsiębiorcę z sektora IT i kulturoznawcę. Narzekają na polską kulturę, mentalność naszego narodu czy osiągnięcia w branży nowych technologii.
Lamentom Polaków towarzyszy komentarz angielskiej lektorki, która nie zgadza się z narzekaniem taksówkarza, kulturoznawcy i przedsiębiorcy z branży IT. We wszystkich filmikach możemy zobaczyć też człowieka ubranego w strój białego niedźwiedzia. Kampania jest skierowana do osób z zagranicy.
W ramach kampanii "Come and complain" powstała również strona na Facebooku, gdzie wrzucane są obrazki, na których możemy przeczytać o osiągnięciach Polaków, czy sukcesach Polski z komentarzami malkontentów.
"Polska. Przyjedź i narzekaj. To fanpage prezentujący w zabawny sposób Polskę i polską kulturę - piszą twórcy fanpage'a. - Jest on oparty na tym, co Polacy lubią robić najbardziej - narzekaniu. Odpowiemy na wszystkie pytania, które zawsze baliście się zadać polskim przyjaciołom. Mamy nadzieję, że to pomoże Wam zrozumieć nas trochę lepiej."
Autorem pomysłu jest Blacklama (Tomasz Chojnacki i Jan Mosiejczuk), reżyserami jest team Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski, produkcją spotów zajęło się studio Papaya Films, a za komunikację w social media odpowiada Bird&Co. Autorzy jeszcze nie chcą zdradzić, kto jest zleceniodawcą kampanii.
A Wam jak się podoba kampania "Polska. Przyjedź i narzekaj?"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?