Noc Reklamożerców to impreza organizowana od ponad 30 lat w 40 krajach na świecie. W tym roku w Polsce odbędzie się po raz 23.
Co w programie? Zobaczymy 300 reklam z 40 krajów świata, m.in. reklamy Audi, Guinessa, McDonald’s i Volswagena. Nie zabraknie również sagi reklam Cadbury Dairy Milk oraz pierwszego jugosłowiańskiego filmu reklamowego z 1926 roku. W programie także klasyka, czyli czekolada Milka, Bob i jego Fiat 131.
Czytaj: Chamlety 2014. To piąta i ostatnia edycja festiwalu
Program składa się z czterech bloków reklam przerywanych 10-minutowymi przerwami. Początek o godz. 21.30. W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 15 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami.
Noc Reklamożerców 2014. Bilety
Bilet normalny - 39 zł
Bilet ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (15+) - 34 zł
Bilet grupowy (pow.15 os. w kasie kina) - 29,00 zł
Bilety na tegoroczną Noc Reklamożerców można zamawiać na stronie www.multikino.pl oraz w kasie kina Multikino w Arkadach.
Bilety grupowe dla grup powyżej 15 osób u specjalistów ds. rezerwacji grupowej w poszczególnych kinach (telefony kom. pon - pt, 9-17):
Multikino Wrocław Arkady Wrocławskie, ul. Powstańców Śląskich 2-4, 53-333 Wrocław, tel.: 71 758 32 24, tel. kom.: +48 513 111 925
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?