Charakterystyczny falisty dach, przypominający wprawione w ruch klawisze fortepianu - to właśnie te elementy zainspirowały autora zwycięskiego logotypu. Krzysztof Pilch jest absolwentem Wydziału Grafiki i Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, mieszka i pracuje w Sandomierzu. Na co dzień zajmuje się projektowaniem identyfikacji wizualnych, grafiki wydawniczej, animacji oraz multimediów i stron internetowych.
- To ogromny sukces wygrać tak ważny konkurs - mówi Krzysztof Pilch. - Zależało mi, by w prostej formie oddać unikatowy charakter wrocławskiego terminala, jednego z najciekawszych, nowych obiektów architektonicznych w Polsce. Chciałem również pokazać pozytywne emocje związane z ideą latania - stąd w projekcie samolot wznoszący się do lotu - dodaje.
- Zwycięski logotyp przekonał organizatorów prostym i uniwersalnym charakterem, który najlepiej oddaje zmodernizowany wizerunek portu. Dzięki anglojęzycznemu napisowi pozostaje zrozumiały dla obcojęzycznych podróżnych - informuje Aleksandra Palus z wrocławskiego lotniska.
Do konkursu na nowy znak graficzny wrocławskiego lotniska wpłynęło ponad 350 prac z Polski i zagranicy. Zwycięska praca Krzysztofa Pilcha będzie wykorzystywana na wszystkich materiałach promocyjnych wrocławskiego lotniska - od wizytówek, papieru firmowego po kreacje graficzne i wielkoformatowe reklamy.
Jaki alkohol wybierają Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody