Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław. W czwartek otwarcie galerii N-Park na Maślicach. Co w niej będzie?

opr. rsm
materiały prasowe
W czwartek, 29 sierpnia, zostanie otwarty drugi N-Park we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej 216, którego inwestorem i właścicielem jest Napollo. Obiekt posiada pozwolenie na użytkowanie. Wśród najemców znalazły się takie marki jak Stokrotka, Rossmann, Action, KiK, Media Expert, KFC, Domino’s Pizza, Fitness Academy. Działać tu będzie również biuro podróży Dedal Travel i punkt usług finansowych Kiosk Finansowy.

N-Park na Maślicach to drugi projekt pod tą marką we Wrocławiu i trzecia inwestycja firmy Napollo w mieście.

Pierwszy wrocławski N-Park działa z powodzeniem od końca 2017 roku przy ul. J. Gagarina 27. Napollo jest również właścicielem obiektu Galaktyka przy ul. Ślężnej 130 – 134.

Centrum przy ul. Maślickiej posiada przestronny parking naziemny, a tuż przy wjeździe na jego teren otwarta zostanie stacja benzynowa Orlen. Powierzchnia najmu N-Parku to ponad 5,3 tys. mkw. Działać tu będzie 11 lokali handlowo – usługowych. Poziom komercjalizacji obiektu przekroczył 98%. N-Park dysponuje jeszcze gotową do wynajęcia powierzchnią usługowo - biurową w niezależnym budynku.

N-Park realizujący ideę wygodnych zakupów blisko miejsca zamieszkania został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i oszczędności ich czasu. Witryny i oznakowania wszystkich sklepów są doskonale widoczne z przestrzeni parkingu, do którego przylega pasaż pieszy biegnący wzdłuż całego budynku.

Z pasażu zorganizowane są wejścia do poszczególnych salonów i lokali handlowych. Przejścia między parkingiem a pasażem są nisko- bądź bezprogowe, a miejsca postojowe odpowiednio szerokie, zaprojektowane w bezpośrednim sąsiedztwie placówek, co dodatkowo ułatwia klientom sprawne przemieszczanie się z zakupami. Na terenie N-Parku zorganizowane zostaną również miejsca do siedzenia oraz postoje dla rowerów.

„ - N-Park to wygodne zakupy, usługi i gastronomia blisko domu klienta. Centrum powstało w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi.” – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. „ - Naszym celem było stworzenie w N-Parku optymalnego mix’u oferty zakupów codziennych oraz incydentalnych w kluczowych kategoriach produktowych od artykułów spożywczych, zdrowie i uroda, poprzez modę rodzinną, akcesoria, elektronikę, po usługi i gastronomię. Zależy nam jednak aby centrum działające tuż przy miejscu zamieszkania klienta, w otoczeniu dobrze rozwiniętej komplementarnej oferty handlowej, pełniło obok roli stricte zakupowej i usługowo - rekreacyjnej, reprezentowanej między innymi przez klub fitness i gastronomię, również rolę społeczną, dobrego sąsiedztwa, sprzyjającego spotkaniom, chociażby poprzez organizację działań o charakterze edukacyjnym, prozdrowotnym, warsztatowym czy włączanie się w lokalne inicjatywy osiedli integrujące społeczność jak pikniki czy przedstawienia. W ten sposób nasze obiekty wpisują się w trend tworzenia dobrze zorganizowanych obszarów nowoczesnego handlu a jednoczenie bliskich, wspólnotowych, z którymi mogą identyfikować się mieszkańcy.” - dodaje Dorota Beltrani.

W kolejnych dwóch latach Napollo planuje otwarcia następnych parków handlowych pod marką N-Park, m.in. w Gdańsku, na granicy Wrocławia i Łanów oraz w Gorzowie Wielkopolskim.

źródło: materiały prasowe inwestora

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto