Oto oświadczenie na stronie MPK Wrocław:
"Szanowni Państwo!
Budujemy dla Państwa nowoczesny Internetowy System Obsługi Pasażera w ramach projektu pn. „Poprawa jakości i bezpieczeństwa systemu komunikacji publicznej Wrocławia poprzez działania podejmowane przez MPK Sp. z o.o.”, współfinansowanego przez UE z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO. W związku z tym serwis i kampania zbiletemtaniej.pl zostanie wygaszony.
Czytaj też: MPK poprosi o skasowanie biletu
Chcemy Wam podziękować za dotychczas zgłaszane uwagi, wnioski i sugestie dotyczące funkcjonowania komunikacji publicznej obsługiwanej przez Spółkę MPK Wrocław. Państwa zaangażowanie jest niezwykle cenne i oprócz wprowadzenia konkretnych usprawnień pozwala na określenie priorytetów w naszym działaniu na najbliższe lata.
W ciągu ostatnich 2 lat przeanalizowaliśmy 1082 wnioski internautów. Dzięki tym uwagom, przy współpracy innych podmiotów zaangażowanych w działanie transportu publicznego na terenie naszego miasta udało się wdrożyć wiele zmian, do których zaliczymy:
- wdrożenie biletu elektronicznego, działającego w oparciu o Wrocławską Kartę Miejską URBANCARD;
- kompleksową modernizację systemu dystrybucji biletów, obejmującą instalację nowoczesnych biletomatów stacjonarnych, instalację biletomatów w tramwajach i autobusach oraz wprowadzenie możliwości zakupu biletów przez Internet oraz telefon komórkowy;
- rozbudowę systemu taryfowego poprzez wprowadzenie biletów czasowych;
- wprowadzenie usprawnień w ruchu tramwajów i autobusów przez intensyfikację procesu wydzielanie torowisk i buspasów;
- zintensyfikowanie kompleksowych działań inwestycyjnych służących polepszeniu bezpieczeństwa pasażerów, w tym montaż monitoringu wizyjnego w większości pojazdów MPK;
- rozpoczęcie realizacji inwestycji służących polepszeniu jakości wykonywania usług przewozowych, w tym budowa systemów informacji pasażerskiej, zarządzania flotą pojazdów oraz monitoringu i badań frekwencji pasażerów;
- uruchomienie systemu monitorowania punktualności i wprowadzania korekt w rozkładach jazdy;
- zwiększenie dbałości o jakości wykonywania usług czyszczenia taboru.
Na podstawie Państwa uwag i sugestii oraz przeprowadzanych badań, wnioskowaliśmy do organizatora transportu publicznego we Wrocławiu o zmiany w układzie i częstotliwości obsługi poszczególnych linii.
Ponadto w związku z podnoszeniem jakości usług świadczonych przez naszą Spółkę oraz kampanią zBiletemTaniej.pl na przestrzeni ostatnich dwóch lat obserwujemy wzrost ilości sprzedanych biletów. Wzrost przychodów z tego tytułu przełoży się dalszą poprawę jakości wykonywanych usług przewozowych.
Na czas budowy nowej platformy internetowej zapraszamy na naszą stronę firmową www.mpk.wroc.pl i na oficjalny profil na portalu Facebook.
Licząc na Państwa aktywność zapraszamy do dalszej współpracy jaką umożliwiają nam internetowe portale społecznościowe."
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody