Dzwięk szlifierki na budowie stadionu, muzyka z dyskoteki, stukot wysokich obcasów na bruku wrocławskiego Rynku, wytrysk fontanny multimedialnej, tykanie zegara odmierzającego czas do mistrzostw Euro 2012... Na końcu pojawia się hasło: "Budujemy w rytmie miasta. Wrocław - poczuj harmonię!"
Spot pokazuje stolicę Dolnego Śląska jako dynamiczne, szybko rozwijające się miasto, w którym dużo się dzieje. Niestety złą reklamę robi nam ostatnie zamieszanie z budową stadionu na Euro 2012. Przypomnijmy: Urząd Zamówień Publicznych uznał, że Max Boegl budujący arenę we Wrocławiu zawarł umowę z miastem wbrew przepisom (Wrocław: stadion na Euro 2012 nie powstanie?). Przyznacie, że to trochę burzy reklamowaną harmonię.
Czytaj też:
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?