Podsumowanie roku 2010 w MM Wrocław

Moc była z nami! 2,5 tys. osób szturmowało Dworzec Główny, zdobyliśmy Kępę Mieszczańską, wstąpiliśmy do Mafii...

Jest co wspominać. Wielkie dzięki! To był intensywny, ciekawy w wydarzenia rok. Sporo się działo, nie mieliśmy czasu na nudę. Mam nadzieję, że rok 2011 będzie co najmniej równie dobry. Zapraszam do wspominania najciekawszych akcji MM.

W styczniu podsumowaliśmy plebiscyt 7 Cudów Wrocławiaw Ratuszu. I chociaż z powodu śnieżycy nie wszyscy dojechali na czas, przedstawiciele najcudowniejszych miejsc naszego miasta zjawili się w komplecie. Nie zabrakło też naszych użytkowników.

Przypomnijmy, że w plebiscycie zwyciężył Stary Cmentarz Żydowski przy Ślężnej, a w
pierwszej trójce znalazły się też Rynek i wrocławskie krasnale. Specjalne podziękowania od redakcji MM otrzymała BasiaM, która zgłosiła najwięcej Cudów.

Podsumowanie plebiscytu 7 Cudów Wrocławia w Ratuszu, pierwsza z lewej - BasiaM (fot. quercus)

30 stycznia ruszyliśmy z aparatami na podbój Kępy Mieszczańskiej. W

Photo Day'u 6.0

asystowała nam Grupa Rekonstrukcji Historycznej Festung Breslau z Wrocławia. Nie przeszkodził nam śnieg po pas i siarczysty mróz. Było ognisko, wybuchy, przedzieranie się na linię wroga... Do tego ponad 300 fotodejowiczów. No i oczywiście przednia zabawa.

Kępa Mieszczańska (fot. quercus)

26 lutego w naszej redakcji przy pl. Solnym we Wrocławiu

objawiła się Mafia Mojego Miasta

. Wspólnie z Wami rozegraliśmy pierwszą batalię Mafiozi vs. Policja, czyli popularną grę psychologiczną. Nie zabrakło broni palnej i kajdanek. Przy okazji wyszło na jaw, że Mafia MM rządzi. Za nami już trzy edycje (

Druga Mafia MM Wrocław [foto]

Czwartkowa Mafia w MM Wrocław

). Szykujcie się na kolejne.

Mafia MM (fot. fuzul, quercus)

W marcu wybraliśmy się na Photo Day'a 7.0na Bielany Wrocławskie, czyli do studia filmowego ATM. Oglądaliśmy m.in. scenografię do serialu "Tancerze" oraz plan zdjęciowy "Pierwszej miłości".

Z kolei 10 kwietnia 2010 przeżyliśmy największe fotodejowe zaskoczenie tego roku.

Photo Day 8.0 na Dworcu Głównym

przejdzie do historii Wrocławia. Akcję zorganizowaliśmy dzień po zamknięciu obiektu na czas jego przebudowy przed Euro 2012. I okazało się, że Dworzec Główny przed remontem chciało uwiecznić na swoich zdjęciach co najmniej 2,5 tys. osób. Niestety, Photo Day 8.0 musiał zostać przerwany, ponieważ w trakcie jego trwania dowiedzieliśmy się o katastrofie samolotu w Smoleńsku. Takiego zwrotu akcji nikt się nie spodziewał...

Photo Day 8.0 na filmikach

W maju po raz drugi odwiedziliśmy z aparatami Pawilon Czterech Kopuł, czyli Wrocławską Wytwórnię Filmów Fabularnych (Photo Day 9.0 - galerie), a już 15 czerwca fotografowaliśmy z Wami próbę do superprodukcji Opery Wrocławskiej "Turandot" na Stadionie Olimpijskim. Wieczorem komary dały się nam we znaki, ale najwytrwalsi wytrzymali do końca.

Tymczasem już 22 czerwca rozpoczęła się akcja "Złap Pociąg do nieba", czyli Photo Walk 3.0. Ścigaliście razem z nami starą ciuchcię, która stanęła dęba na pl. Strzegomskim we Wrocławiu. Niektórzy nawet zarwali noc, żeby zobaczyć platformę z 72-tonowym pociągiem jadącym ulicami miasta. Potem fotografowaliśmy z Wami instalację rzeźby z dachu starego bunkra i z biurowca Silver Forum. Najciekawsze zdjęcia naszych użytkowników można było później oglądać na wystawie w Rynku, tuż przed Ratuszem.

Z lewej: wystawa w Rynku, z prawej akcja "Złap pociąg do nieba!" (bunkier) (fot. K. Janczyńska, Michał Potocki)

Zdjęcia MM-kowiczów na wystawie w Rynku [foto, wideo]

W wakacje pokazywaliście nam swoje zwierzaki. W konkursie zwyciężyła przepiękna kotka Fidka, która pokonała m.in. rodzinę koszatniczek (Pokaż swojego zwierzaka - znamy zwycięzców).

Z lewej: Fidka (fot. Qrcze), z lewej koszatniczki (fot. Nataliss)

Wracając do Photo Day'ów - pod koniec sierpnia odwiedziliśmy Protram przy ul. Legnickiej (PD 10.0), w którym remontowane są tramwaje. Padało, było szaro, ale fotodejowicze jak zwykle nie zawiedli. Było co oglądać w konkursie. Kurs foto wygrała niezawodna fuzul.

Photo Day 10.0 w Protramie - galerie zdjęć

25 września odwiedziliśmy dawne kino Polonia, a podczas Photo Day'a 12.0 fotografowaliśmy Kampus EIT Plus na Praczach Odrzańskich. Kolejną akcję planujemy na styczeń 2011. Mam nadzieję, że wpadniecie.

Przypominamy też, że trwa nasz plebiscyt "Zmień drogowe miasto", w którym do wygrania jest rower górski. Głosujcie! Najwięcej nominacji zgłosił nasz użytkownik marekamc, który został nagrodzony bonem zakupowym Empiku. Już teraz zapowiadamy, że w 2011 r. ruszy kolejna edycja.

Pamiętajcie też o plebiscycie 7 Nadziei Wrocławia. Chcemy w nim promować osoby robiące coś wartościowego dla naszego miasta. Czekamy na Wasze zgłoszenia! Do wygrania są atrakcyjne nagrody.

O najciekawszych materiałach, tekstach i zdjęciach naszych użytkowników napiszemy w kolejnym podsumowaniu.

Opublikuj materiał i wygraj nawet 500 zł!