MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Noc Reklamożerców w Multikinie Arkady już 26 listopada

Redakcja
Zabraknie cenzury i hamulców, za to będzie dużo humoru i atrakcyjne efekty graficzne. Podczas tegorocznego festiwalu reklam każdy znajdzie coś dla siebie. Mamy dla Was wejściówki.

Noc Reklamożerców to międzynarodowy festiwal dla miłośników filmów reklamowych, który odbywa się w obchodzony w 40 krajach na całym świecie. Pierwsze takie festiwale pojawiły się 30 lat temu, a w Polsce możemy w nim uczestniczyć od 1991 roku.

Filmy prezentowane podczas festiwalu pochodzą z kolekcji Jean Marie Boursicota, która liczy ponad pół miliona spotów reklamowych. Co roku w jego archiwum pojawia się około 25 tys. nowych tytułów. To właśnie z nich komponuje on sześciogodzinny spektakl.

W ubiegłorocznej edycji Nocy Reklamożerców wzięło udział prawie 16 tys. osób. W ramach festiwalu prezentowanych jest ponad 400 filmów, pochodzących z 54 krajów. Pokaz nie ma charakteru encyklopedycznego przeglądu reklam. Na wielkim ekranie obejrzymy zarówno filmy stare, jak i najnowsze. Pojawią się klipy zakazane i takie, których nie widzieliśmy nigdy w telewizji. Będzie śmiesznie, głupio, a czasem pouczająco. Po raz pierwszy podczas maratonu obejrzymy też filmy w technologii 3D.

Tegoroczna uczta dla wrocławskich reklamowych głodomorów rozpocznie się w piątek 26 listopada, o godz. 21.30 w Multikinie w Arkadach Wrocławskich.

W tegorocznym repertuarze festiwalu znalazły się: reklamy angielskie, reklamy samochodów, reklamę Nespresso z udziałem George'a Clooney'a i Johna Malkovicha. Zobaczymy też, jak zmieniał się Budweiser przez 35 lat oraz tworzenie zajączka Durexa. Nie zabraknie również miejsca na polskie akcenty za sprawą sagi Żubra. Przyjrzymy się szokującym kampaniom na rzecz bezpieczeństwa drogowego z Australii. Z kolei na deser organizatorzy przygotowali kryzys widziany oczami Young&Rubicam i skarby Reklamoteki Jean Marie Boursicot. Na zakończenie zostanie podany specjalny blok reklamowy w 3D oraz film Damiana Nenowa.

Wrocławskie Multikino przygotowało również dla swoich gości konkursy z nagrodami. Bilety są cenie 29 i 39 zł, możliwa jest rezerwacja grupowa.

Konkurs:

Mamy dla Was jedną podwójną wejściówkę na Noc Reklamożerców w Multikinie Arkady. Żeby ją zdobyć, wystarczy zarejestrować się w serwisie i w komentarzu pod tekstem napisać, dlaczego oglądacie reklamy. Nagrodzimy autora najciekawszego wpisu. Na komentarze czekamy do 24 listopada, do godz. 22.30. Nick zwycięzcy podamy w komentarzu pod tekstem. Zwycięzcę prosimy o szybkie przełanie swojego imienia i nazwiska do 25 listopada do godz. 13 na mail: [email protected].

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Rusza 61. Festiwal w Opolu. Znamy szczegóły

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto