Skody jeżdżą po wrocławskich torach od 2007 r. Te najstarsze już zbliżają się do wynoszącego 600 tys. kilometrów limitu. Po jego osiągnięciu remont jest obowiązkowy.
17 pojazdów będzie partiami wyjeżdżać do warszawskiej firmy Saatz, która naprawi lub wymieni wózki napędowe i toczne, sprzęgła, koła, sprężyny, hamulce, amortyzatory i łączenia pudeł z wózkami. Cała operacja będzie kosztowała 60 mln zł.
Zobaczcie, jak skody będą wyglądać po remoncie. Podoba Wam się taka zmiana?
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?