Organizatorzy akcji mówią, że kampania jest odpowiedzią na potrzeby społeczne. Zainteresowani mogli skorzystać z porad ginekologów i seksuologów.
- Według badania CBOS przeprowadzonego w ramach kampanii, aż 51% młodych Polaków uważa, że edukacja nt. życia seksualnego i środków antykoncepcyjnych, którą młodzież otrzymuje w szkole jest niedostateczna – mówi nam jedna z organizatorek akcji.
Nie od dziś wiadomo, że młodych niepełnoletnich rodziców jest coraz więcej. Wiele z nich po przysłowiowej wpadce ma spore problemy w domu jak i w dalszym życiu.
- Właśnie dlatego chcemy edukować młodych ludzi nt. odpowiedzialnych zachowań seksualnych poprzez uświadamianie ich, że z seksem zawsze będzie wiązał się temat macierzyństwa i rodzicielstwa. Kampania na Rzecz Świadomego Rodzicielstwa ma za zadanie promować świadomość antykoncepcyjną oraz świadome planowanie rodziny, aby w przyszłości rodzicami stawali się ludzie dojrzali do decyzji o posiadaniu potomstwa
– mówi Magdalena Bober z firmy Gedeon Richter Plc., która jest inicjatorem Kampanii.
Start kampanii miał miejsce w Lublinie, kolejne akcje w ramach Kampanii odbędą się jeszcze w: Gdańsku (15.06) i Toruniu (22.06).
META nie da ci zarobić bez pracy - nowe oszustwo
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?