Obie marki należą do Grupy Allegro. Kluby dają możliwość zakupu luksusowych towarów w sieci. Internauci będą mogli nabyć ekskluzywne dobra krajowe i zagraniczne. Co zyskają klienci po wrześniowym debiucie nowego serwisu?
- Zmiana niesie ze sobą wiele korzyści dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Podstawową i najbardziej zauważalną różnicą będzie zwiększenie asortymentu do ponad 1200 oryginalnych marek w cenach niższych nawet o 70 proc. - przekonuje Szymon Bujalski, Dyrektor Zarządzający Markafoni Polska - Dzięki temu kupujący będą mieli dostęp do modnych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Dla klientów Markafoni przygotowano call center. By skrócić czas oczekiwania na przesyłkę, firma zainwestowała w nowy system logistyczny. O ile BuyVIP skierowany był głównie do ekskluzywnego grona odbiorców, o tyle zdaniem zarządu, Markafoni to głównie jakość za rozsądną cenę dla szerszej grupy klientów.
Oferta obejmuje markową odzież oraz stylowe akcesoria i wyposażenie domu 1200 światowych marek. Serwis powstał w 2008 roku. Działa w Turcji, Australii, Grecji, Korei Południowej i na Ukrainie, gromadząc ponad 6,5 mln klubowiczów. Markafoni należy do Grupy Allegro. Firma zarządza 75 serwisami w 17 krajach na trzech kontynentach.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?