Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wybierz najlepsze kampanie społeczne 2013 roku. Do końca lutego można zgłaszać propozycje

Redakcja
Już po raz szósty zostanie wybrana najlepsza kampania społeczna ...
Już po raz szósty zostanie wybrana najlepsza kampania społeczna ... YouTube
Już po raz szósty zostanie wybrana najlepsza kampania społeczna roku. Od 3 lutego można zgłaszać je do konkursu.

Organizatorem konkursu jest Fundacja Komunikacji Społecznej i portal kampaniespoleczne.pl. Rok temu do konkursu zgłoszono ponad 100 kampanii. W tym roku za pośrednictwem strony konkurs.kampaniespoleczne.pl mogą zgłaszać je inicjatorzy, twórcy i wykonawcy.

W ubiegłym roku najczęściej poruszanymi tematami w kampaniach były: zachowanie na drogach, oszczędzanie energii i równouprawnienie mniejszości seksualnych. Wykorzystywano je także w celu wsparcia dialogu społecznego, jak w przypadku kwestii obniżenia wieku szkolnego. Pojawiły się też nowe, dotąd nieporuszane w kampaniach problemy, jak stalking czy marginalizacja lekcji wychowania fizycznego.

Tradycyjnie kampanie poruszały także trudne problemy, co zaowocowało tak kontrowersyjnymi hasłami, jak "Zespół Downa jest jak plama na koszuli", czy "Seks w moim mieście" skierowanej do gejów.

Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybierają najlepsze kampanie w siedmiu kategoriach: kampanie organizacji pozarządowych, kampanie instytucji publicznych, kampanie lokalne, kampanie o tematyce zdrowotnej, kampanie 1%, marketing zaangażowany społecznie, akcje zaangażowane społecznie oraz działania osób prywatnych, niezrzeszonych w żadnych instytucjach, stowarzyszeniach, fundacjach.

W konkursie mogą brać udział agencje reklamowe i public relations, organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy i osoby prywatne, czyli wszyscy, którzy w roku 2013 zrealizowali kampanię społeczną.

Konkurs przewiduje też udział internautów, którzy będą mogli w drodze głosowania wybrać zwycięzcę w kategorii Akcje zaangażowane społecznie. Termin zgłaszania kampanii do konkursu upływa 28 lutego, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas gali rozdania nagród pod koniec kwietnia 2014 roku.

W każdej kategorii przyznany zostanie tytuł Kampanii Społecznej Roku oraz statuetka. Nagrodę w wysokości 5000 zł brutto przewidziano dla zwycięskiej kampanii w kategorii Kampanie Organizacji Pozarządowych, taki sam czek otrzymają zwycięzy w kategorii Inicjatywa Lokalna.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto