Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocławianie na bilboardach

AS
Ruszyła pierwsza odsłona kampanii reklamowej z udziałem wrocławian.

1 lipca na ulicach miasta pojawiły się nośniki promocyjne przedstawiające wrocławian. To element nowej komunikacji marketingowej Pasażu Grunwaldzkiego. Centrum handlowe postanowiło zrezygnować z modelek i do współpracy zaprosić mieszkańców.

- Chcemy, aby twarzami Pasażu stali się prawdziwi ludzie. Wrocław to miasto pełne osób otwartych na nowe wyzwania, pogodnie nastawionych do świata. Dlaczego to nie oni mieliby być ambasadorami naszego Centrum? – mówi Agnieszka Lis, dyrektor ds. rozwoju CHR. - Miejskich akcentów będzie w kampanii znacznie więcej. Tłem każdej kolejnej odsłony staną się wrocławskie plenery – zapowiada Agnieszka Lis.

Nie wiesz co robić latem? Zobacz najlepsze propozycje na spędzenie czasu wolnego

W zorganizowanym 4 czerwca castingu Pasażu Grunwaldzkiego udział wzięło około 600 osób. Jury złożone m.in. z fotografów i specjalistów z agencji reklamowej, docelowo wyłoni kilkanaście osób, które wezmą udział w profesjonalnych sesjach zdjęciowych.

Zwycięzcami pierwszego etapu zostały Natalia Brudniak i Maja Jarczewska. Ich zdjęcia w pierwszych dniach lipca trafiły łącznie na kilkadziesiąt nośników reklamowych, m.in. billboardów, citylightów, plakatów wewnątrz Pasażu Grunwaldzkiego oraz na stronę internetową Centrum. Jesienią zastąpią je dwie nowe twarze. Zdaniem Agnieszki Lis, będzie wśród nich co najmniej jeden mężczyzna – więcej szczegółów nie mogę na razie zdradzić – komentuje.

Co sądzicie o takiej kampanii reklamowej? Czy to sposób na przyciągnięcie klientów do galerii?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto