- Kiedy zajdzie taka potrzeba podejmę interwencje w imieniu pasażera w sprawach spornych, skontaktuje się z zajezdniami, wyjaśnię nieścisłości - zapewnia Renata Popławska pracująca do tej pory w w Biurze Obsługi Klienta. To właśnie ona została rzecznikiem pasażera we wrocławskim Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym.
Jak się skontaktować z rzecznikiem pasażera wrocławskiego MPK? Można zrobić to na trzy sposoby: osobiście przy ul. Prusa 75 - 79, telefonicznie pod nr (71) 32-50-833 albo mailowo na adres:[email protected].
Niedzielne uroczystości odpustowe ku czci św. Wojciecha w Gnieźnie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody