Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Pasaż Grunwaldzki zmienia wizerunek i prezentuje nowe logo

LM
Nowe logo pasażu Grunwaldzkiego
Nowe logo pasażu Grunwaldzkiego Pasaż Grunwaldzki
Pasaż Grunwaldzki żegna się z rycerzem. Od 1. czerwca centrum handlowe ma nowe logo. Jak się Wam podoba?

Nowy logotyp ma być nowocześniejszy, bardziej czytelny i widoczny nawet z większej odległości.

- Ten znak jest nie tylko nowoczesny, dynamiczny, ale i przez to bardziej wrocławski duchem – twierdzi Agnieszka Lis, dyrektor ds. rozwoju CHR Pasaż Grunwaldzki.

Zobacz też: Zwykli wrocławianie będą reklamować Pasaż Grunwaldzki

Przypomnijmy, że wkrótce ruszy rozbudowa Pasażu Grunwaldzkiego. Nowa część powstanie między istniejącą galerią a zbiegiem ulic Marii Skłodowskiej-Curie i Mikołaja Reja. Po zakończeniu prac pasaż zyska 12,5 tys. mkw i stanie się dwa razy większy od Galerii Dominikańskiej. Jednak nadal największym centrum handlowym w mieście będzie Magnolia Park. Przypomnijmy, że gigant z ul. Legnickiej również planuje wiosną wystartować z budową.

Czytaj więcej: Rozbudują Pasaż Grunwaldzki

Jak podoba się wam nowe logo? Zapraszamy do dyskusji na forum

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto