Nowy logotyp ma być nowocześniejszy, bardziej czytelny i widoczny nawet z większej odległości.
- Ten znak jest nie tylko nowoczesny, dynamiczny, ale i przez to bardziej wrocławski duchem – twierdzi Agnieszka Lis, dyrektor ds. rozwoju CHR Pasaż Grunwaldzki.
Zobacz też: Zwykli wrocławianie będą reklamować Pasaż Grunwaldzki
Przypomnijmy, że wkrótce ruszy rozbudowa Pasażu Grunwaldzkiego. Nowa część powstanie między istniejącą galerią a zbiegiem ulic Marii Skłodowskiej-Curie i Mikołaja Reja. Po zakończeniu prac pasaż zyska 12,5 tys. mkw i stanie się dwa razy większy od Galerii Dominikańskiej. Jednak nadal największym centrum handlowym w mieście będzie Magnolia Park. Przypomnijmy, że gigant z ul. Legnickiej również planuje wiosną wystartować z budową.
Czytaj więcej: Rozbudują Pasaż Grunwaldzki
Jak podoba się wam nowe logo? Zapraszamy do dyskusji na forum
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?