Dlatego większość młodych ludzi, teraz w okresie wakacji, zaczyna odwiedzać je coraz częściej. Basen, łąka czy rower nie wchodzą w grę. Najważniejsze dla nich jest wyjście w trzydziestostopniowy upał na zakupy.
Parkingi pękające w szwach i tłumy w każdym sklepie. To wakacyjny obraz wrocławskiej młodzieży. Kupno już nie ma znaczenia, istotne jest, żeby oglądać, przymierzać i wyjść.
Miasto organizuje wiele festiwali i imprez, być może nie zaspokajają one potrzeb młodych. Warto, więc pomyśleć, w jaki sposób miasto może z nimi współpracować i zachęcić do wyższych rozrywek.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?