Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

W Pasażu Grunwaldzkim będzie więcej sklepów i kręgielnia [wizualizacje]

Paulina Iwińska
Paulina Iwińska
Wizualizacja nowej części Pasażu Grunwaldzkiego
Wizualizacja nowej części Pasażu Grunwaldzkiego materiały prasowe
Pasaż Grunwaldzki ucieka z Krainy Wyobraźni i staje się bardziej wrocławski. Rozbudowa ma się zakończyć pod koniec 2012 roku.

Pasaż Grunwaldzki zacznie rosnąć już we wrześniu [wizualizacje]


Firma Echo Investment szykuje się do budowy drugiej części Pasażu Grunwaldzkiego. Będą to dodatkowe trzy budynki połączone szklanym dachem, który ma nadać temu segmentowi nowoczesności. Szczegóły nie są jeszcze znane, bo firma wciąż negocjuje z władzami miasta w sprawie ostatecznego wyglądu miejsca.

- Na pewno będzie mało emblematów na zewnątrz, bo tak zażyczyło sobie miasto, ale wciąż prowadzimy rozmowy dotyczące estetyki nowej części - wyjaśnia Agnieszka Drucis, dyrektor marketingowy Echo Investment. - Miasto chciało, żeby wyglądała bardziej jak kamienica, a my postawiliśmy na szklane elementy konstrukcji, tak aby wprowadzić do budynku jak najwięcej światła dziennego. Teraz ustalamy jeszcze szczegóły, takie jak na przykład szerokość alejek - dodaje.

Część dla bogatszych?
Do końca negocjacji z miastem Echo Investment nie chce zdradzić, jaki będzie koszt inwestycji. Co wiadomo? Podobnie jak w starej części, znajdą się tu trzy poziomy. Parter i pierwsze piętro poświęcone będą modzie, a na drugim znajdą się kręgielnia, fitness oraz restauracje o charakterze bardziej zamkniętym i intymnym niż te w starej części. Drucis nie ujawnia również konkretnych marek, które zagoszczą w nowym budynku: - Mogę tylko powiedzieć, że będą to firmy prestiżowe, przeznaczone dla bardziej wymagających klientów - wyjaśnia.

Nowa część będzie miała 12,5 tys. metrów kwadratowych i prawie 600 miejsc parkingowych (stara ma 50 tys. metrów kwadratowych i 1400 miejsc do parkowania). Powstanie na miejscu obecnego parkingu naziemnego pomiędzy ulicami Reja i Szczytnicką. Budowa ma ruszyć najpóźniej w październiku i potrwać do końca przyszłego roku. Pomiędzy starą i nową częścią pozostanie stacja benzynowa Orlen.

Tak ma wyglądać Pasaż Grunwaldzki pod koniec 2012 roku


Pasaż powieje energią i radością

Rozbudowa Pasażu to jeden z elementów metamorfozy centrum handlowego, całkowicie zmieni się też strategia marketingowa. Logo z Zawiszą Czarnym zastąpi okrąg wypełniony kolorami, który kojarzyć się ma z nowoczesnością, energią i radością. Do lamusa odejdzie też hasło "Kraina Wyobraźni", która może sugerować coś nieosiągalnego.

- Z Krainy Wyobraźni wychodzimy na wrocławskie ulice, bo dostrzegliśmy, że Wrocław i jego mieszkańcy sami tworzą gigantyczny potencjał, który chcemy wykorzystać jako główny element naszej kampanii reklamowej - tłumaczy Dariusz Franckiewicz z agencji Effectica, autora nowej strategii marketingowej. - Na nowych reklamach pojawią się nasi klienci, a nie sztuczne modelki - dodaje.

Dla wszystkich, którzy chcieliby pokazać się na billboardach reklamujących Pasaż Grunwaldzki 4 czerwca zostanie zorganizowany casting. Jedynym wymaganiem jest fotogeniczność.


Czytaj też:

Matura 2011 - serwis specjalnyŚwięto Wrocławia 2011Wrocław: Koncerty i festiwale 2011
Juwenalia 2011Rozkład jazdy MPK WrocławDzieje się we Wrocławiu
Matura 2011 - serwis specjalnyŚwięto Wrocławia 2011Wrocław: Koncerty i festiwale 2011
Juwenalia 2011Rozkład jazdy MPK WrocławDzieje się we Wrocławiu
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto