Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tajemniczy Dolny Śląsk za 330 tys. zł. Zobacz film promujący nasz region

Lucyna Jadowska
Lucyna Jadowska
„Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” to kampania, ...
„Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” to kampania, ... fot. za YouTube
„Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” - to hasło kampanii, która w sumie kosztować będzie 9 mln zł.

Mecz to dopiero początek. Zobacz spot promujący Wrocław na Euro 2012 [wideo]


Do przyjazdu na Dolny Śląsk zachęcają zakonnicy z sanktuarium w Krzeszowie, tata łowiący z synem ryby w Stawach Milickich czy latarnik z Ostrowa Tumskiego we Wrocławiu. Wszyscy wykonują charakterystyczny gest uciszania, który ma sugerować tajemniczość zakątków Dolnego Śląska.

Bohaterowie filmiku nie mówią, dlaczego warto odwiedzić Dolny Śląsk, bo przecież jest on "nie do opowiedzenia" i samemu trzeba go zobaczyć. Na końcu krótkiego klipu autorzy zachęcają też do odwiedzenia naszego regionu w czasie Euro 2012.

45-sekundowy film kosztował ponad 332 tys. zł. Za kampanię promocyjną w telewizji do czerwca 2012 roku, która zakłada 97 emisji dziennie m.in. w takich stacjach, jak National Geographic, BBC Konwledge czy Discovery, Urząd Marszałkowski zapłaci ponad 9 mln złotych.

Reżyserem filmiku jest Sambor Wilk, który na swoim koncie ma już kampanię województwa świętokrzyskiego – „świętokrzyskie czaruje”.

A Wy co myślicie o spocie? Warty jest pieniędzy, które na niego wydano?



Czytaj też:
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto