Zobacz też: Park Tysiąclecia z Aleją ESK i owcami [wizualizacje]
Spot został wyprodukowany w technice slow motion (efekt, który sprawia wrażenie, jakby wszystko działo się w zwolnionym tempie - przyp. red.). W filmie wystąpili artyści reprezentujący różne dziedziny sztuki. I tak na ekranie widzimy architekta, malarkę, rzeźbiarza, skrzypka i akrobatów.
- Spot odzwierciedla aktualny etap przygotowań Wrocławia do ESK 2016. Co prawda kompletny program artystyczny zostanie zaprezentowany w przyszłym roku, jednak już teraz chcemy pokazać Polakom, że Wrocław szykuje się do tego wielkiego święta. Dlatego właśnie na ekranie widzimy artystów rozpoczynających tworzenie dzieła – malowanie obrazu, projektowanie czy wykuwanie rzeźby – mówi Krzysztof Maj, dyrektor ESK 2016.
W ramach pierwszej kampanii zaplanowano ponad 200 emisji we wszystkich kanałach ogólnopolskich, regionalnych oraz tematycznych TVP.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?