Ale nie tylko. Kuba Jankowski, Paweł Kowalczyk i znany z programu "20 metrów kwadratowych" Łukasz Jakóbiak. Oni wszyscy popierają kampanię "Music for Life", która ma na celu wesprzeć nie tylko młodych i początkujących muzyków, ale przede wszystkim pomóc dzieciom z problemami słuchu.
Między innym dzięki zyskowi z reklam dołączonych do filmików opublikowanych w ramach drugiej edycji kampanii przez tych popularnych vlogerów będzie można zebrać pieniądze na specjalistyczny sprzęt dla Centrum Zdrowia Dziecka. Ma on umożliwić zdiagnozowanie u dzieci ośrodkowych zaburzeń słuchu. Całkowity koszt takiego sprzętu to 10 tys. złotych. Kampania ma trwać do końca roku, a uzbierano już 7 320 złotych.
- Jak tylko uda nam się pozyskać środki finansowe na inhalator, to kolejnym naszym celem będzie innego rodzaju sprzęt, który może pomóc dzieciom z problemami słuchu, a potrzeb jest sporo - deklarują organizatorzy.
Pieniądze na te cele pozyskiwane są nie tylko dzięki reklamom. Wszyscy, którzy chcą pomóc, mogą też wysłać SMS-a i pobrać specjalną tapetę albo lub piosenkę nominowaną do plebiscytu na Piosenkę z Sercem. Koszt SMS-a to 2,46 zł brutto.
- Plebiscyt na piosenkę z sercem otworzył utwór Beaty Szałwińskiej i Pawła Kowalczyka, zatytułowany "No words", do którego powstał teledysk. W konkursie biorą udział jeszcze "Droga" Magdy Steczkowskiej, "Murd" Me Myself And I" i "If I" Oli Bieńkowskiej - mówi Krystian Szczebrowski, zajmujący się promocją kampanii.
Kampanię popierają również m.in. Natalia Kukulska, Halina Mlynkova, Michał Urbaniak, Mietek Szcześniak i Maryla Rodowicz.
Zobacz też wideo przygotowane przez vlogerów
Zobacz inne materiały na MMWroclaw.pl | |||
Woodstock 2013 | Noc Muzeów 2013 | Juwenalia 2013 | Super Rally 2013 |
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?