Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Europejska Stolica Kultury: Wrocław doceniony

MIS
Europejska Stolica Kultury/materiały prasowe
Europejska Stolica Kultury. Prestiżowe nagrody trafiły właśnie do Wrocławia.

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016 oraz projekt Kogeneracji z Grupy EDF „Czystsze powietrze dla wrocławian” zostały nagrodzone w sumie aż trzema Złotymi Spinaczami oraz jednym Srebrnym podczas gali w Warszawie. Złote Spinacze to najbardziej prestiżowy konkurs w polskiej branży public relations. Ponad 50-osobowe jury składające się z doświadczonych ekspertów co roku wybiera projekty, które wyznaczają najwyższe standardy w obszarach komunikacji.

Europejska Stolica Kultury z czystszym powietrzem

Jedną z największych "gwiazd" tegorocznego konkursu został nowy komin wrocławskiej elektrociepłowni. Jury doceniło wspólne działania Kogeneracji z Grupy EDF i wrocławskiej agencji Komunikacja Plus, dzięki którym udało się skutecznie przekonać wrocławian do ważnych dla środowiska naturalnego inwestycji spółki. Projekt został nagrodzony aż dwoma Złotymi Spinaczami – w kategoriach "Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka" oraz "Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa". – Wyjaśnienie mieszkańcom, że wysoki komin w centrum miasta to ważny krok w stronę oczyszczania miejskiego powietrza, było sporym wyzwaniem – przyznaje Tomasz Alberski, prezes Komunikacji Plus. – Dlatego dziś satysfakcja jest podwójna: razem z naszym partnerem zrealizowaliśmy doceniony i bardzo rozwijający projekt komunikacyjny, a wrocławianie mogą świadomie cieszyć się czystszym powietrzem i patrząc na komin wiedzą, że unoszący się nad nim obłok to po prostu czysta para wodna – dodaje Alberski.

Europejska Stolica Kultury: Weekend Otwarcia z dwiema nagrodami

Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury 2016 został nagrodzony Złotym Spinaczem w kategorii "Media relations" oraz Srebrnym Spinaczem w kategorii "Kultura i media". Jury dostrzegło ogromne wyzwania komunikacyjne, związane z organizacją przedsięwzięcia o niespotykanej dotąd skali. W zimowy wieczór na ulicach miasta zgromadziło się 120 tysięcy uczestników, a w Polsce i na świecie w mediach ukazało się ponad 10 tysięcy publikacji. – Bardzo się cieszę, że najlepsi fachowcy z branży komunikacji i reklamy docenili nasz pomysł na promowanie i informowanie o Weekendzie Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury – mówi Krzysztof Maj, dyrektor ESK. – Także ciężka praca naszych pracowników i współpraca z agencją "Komunikacja+" sprawiły, że mieszkańcy wzięli udział w wydarzeniach otwierających ESK. To znaczy, że działania były skuteczne. Jurorzy najbardziej prestiżowych nagród w Polsce docenili koncept oraz jego wdrożenie i to w dwóch kategoriach. Mamy więc złote i srebrne wyróżnienie. I to jest powód do dumy dla ludzi, którzy wzięli udział w wydarzeniach kulturalnych – dodaje. Podczas gali nagrodzony został również jeszcze jeden projekt wrocławskiej agencji. Brązowego Spinacza przyznano za przeprowadzoną ze spółką Przewozy Regionalne promocję kolejowej spółki jako transportowego lidera podczas Światowych Dni Młodzieży 2016. Komunikacja Plus dostała pięć nagród, stając się jedną z trzech najbardziej utytułowanych agencji podczas tegorocznego konkursu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto