19 grudnia o godz. 11:00 w Dolnośląskim Centrum Filmowym odbyła się prezentacja dwóch nowych spotów promujących Dolny Śląsk. Hasło przewodnie: "Dolny Śląsk. Dotknij tajemnicy!"
Spoty są kontynuacją kampanii promocyjnej województwa dolnośląskiego. Jak mówią twórcy, tym razem pokazano całkiem nowe, często nieznane zakątki regionu. Wśród nich znajdują się m.in. Zamek Czocha, Jaskinia Niedźwiedzia, Kościół Pokoju w Jaworze czy wodospad Kamieńczyka.
czytaj też: Tajemniczy Dolny Śląsk za 330 mln [wideo]
Nadal utrzymana zostaje konwencja tajemniczości. Twórcy chcą, żeby turyści przyjeżdżający na Dolny Śląsk sami jej "dotknęli". Za scenariusz i produkcję odpowiadała warszawska firma Graffiti Film, a reżyserem jest Andrzej Kałuszko.
Pierwsza emisja spotów w polskich mediach (TVP, TVN, Polsat) planowana jest w wigilię. Zagraniczni widzowie w 46 krajach zobaczą spoty za pośrednictwem Discovery Channel, National Geographic i Eurosport.
Koszt produkcji wyniósł prawie 500 tys. zł, natomiast koszty emisji sięgną 6,5 mln zł. Oprawą muzyczną po raz kolejny zajął się zespół Me, Myself & I.
Zobacz spoty reklamowe:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?