Zobacz też: Chamlet 2012 z półnagimi kobietami i wilczycami
Chamlety to festiwal najgorszych reklam i kampanii społecznościowych, który organizuje zakład projektowania komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UWr. W tym roku gala finałowa zostanie zorganizowana 29 listopada w auli na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Nagrody przyznane zostaną w pięciu kategoriach: druk, telewizja, internet, reklama społeczno-polityczna i program communication design (np. logo, broszury, strategie komunikacyjne). Zakończyło się już przyjmowanie zgłoszeń. Wiadomo, że w tegorocznym konkursie weźmie udział ponad 400 reklam.
Tradycyjnie dominują kampanie z seksualnym podtekstem, np. mleko rozlane na twarzy nagiej dziewczyny lub lokal gastronomiczny z kurczakami z rożna, które reklamuje roznegliżowana kobieta z hasłem: "Na ptakach znam się najlepiej". Pojawił się też Leszek Miler w romantycznym wydaniu z różą, który niczym żigolo zapraszał na spotkanie w Rybniku. Z kolei stomatolog reklamuje się hasłem: "dent worry". A Wy które z tych reklam uważacie za najbardziej żenujące?
Zobacz wybrane reklamy zgłoszone do Chamletów 2013 [zdjęcia]
Ze zgłoszeń jury konkursu wybierze po 10 reklam z każdej kategorii, z nich zostaną wyłonieni zwycięzcy.
- Oprócz konkursu planujemy w tym roku warsztaty i prelekcje, które poprowadzą praktycy i teoretycy reklamy. Zostaną one zorganizowane 29 listopada, w dniu finału imprezy. Dokładne informacje zostaną podane na naszym Facebooku - wyjaśnia Joanna Burska, współorganizatorka konkursu.
Reklamy wideo zgłoszone do Chamletów 2013:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?