Nowa torba będzie kosztować 60 groszy, ale jak wynika z badań marketingowych, społeczeństwu los środowiska nie jest obojętny. Już teraz niektórzy na zakupy chodzą z własnymi materiałowymi torbami.
Carrefour nie będzie w tej ekomodzie pierwszy. W 2007 roku Ikea wycofała z użycia zwyczajne reklamówki. Ostatnio również Tesco wprowadziło zmianę: foliówki są dalej, ale zostały zamienione na takie, które degradacji ulegają w ciągu kilku lat.
Ministerstwo Środowiska pochwala pomysł Carrefoura.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?