Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław: W mieście pojawi się antyalkoholowe graffiti

Aleksandra Buba
Tak mają wyglądać obrazy na wrocławskich ścianach
Tak mają wyglądać obrazy na wrocławskich ścianach materiały prasowe
Na ścianie przy ul. Kiełczowskiej 83, sklepie monopolowym przy ul. Pilczyckiej 39a, siedzibie firmy Zuza-Bart przy ul. Opatowickiej 103, budce z gyrosem przy pl. Grunwaldzkim 30, aptece Magicznej przy ul. Bezpiecznej 6 oraz hydroforni przy ul. Kiełczowskiej pojawi się dziś graffiti z hasłem "Alkohol. Tylko dla pełnoletnich".

Docelowo to część ogólnopolskiej kampanii, w której polskie browary przypominają o konieczności dokładnego sprawdzenia dokumentów osobom kupującym alkohol.
- Sprzedawcy najczęściej tłumaczą się ze sprzedaży alkoholu nieletnim tym, że wyglądają oni bardzo dorośle. Stąd hasło naszej akcji: "Pozory mylą, dowód nie" - wyjaśnia Danuta Głód ze Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browarów Polskich.

Skąd pomysł na graffiti? - Chcemy zaintrygować odbiorcę, skłonić go do myślenia i reakcji - mówi Cezary Hunkiewicz z Europejskiej Fundacji Kultury Miejskiej, odpowiedzialnej za malowanie ścian. Bo choć graffiti jest młodzieżowe, kampania ma wyczulić na problem przede wszystkim dorosłych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto