Docelowo to część ogólnopolskiej kampanii, w której polskie browary przypominają o konieczności dokładnego sprawdzenia dokumentów osobom kupującym alkohol.
- Sprzedawcy najczęściej tłumaczą się ze sprzedaży alkoholu nieletnim tym, że wyglądają oni bardzo dorośle. Stąd hasło naszej akcji: "Pozory mylą, dowód nie" - wyjaśnia Danuta Głód ze Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browarów Polskich.
Skąd pomysł na graffiti? - Chcemy zaintrygować odbiorcę, skłonić go do myślenia i reakcji - mówi Cezary Hunkiewicz z Europejskiej Fundacji Kultury Miejskiej, odpowiedzialnej za malowanie ścian. Bo choć graffiti jest młodzieżowe, kampania ma wyczulić na problem przede wszystkim dorosłych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?