Elwira Nowak, zastępca dyrektora wydziału inżynierii miejskiej ds. zarządzania inwestycjami we wrocławskim magistracie tłumaczy, że miasto chce najpierw przebudować ulicę Braniborską. Po remoncie będzie mogło nią przejechać więcej aut, co pozwoli na wydzielenie torowiska na Podwalu. Problem w tym, że przebudowa ruszy dopiero po Euro 2012.
Tramwaj Plus stoi w korku na Podwalu od momentu jego uruchomienia. Zamiast wydzielonego torowiska, magistrat chce tak zaprogramować sygnalizację świetlną na okolicznych skrzyżowaniach, żeby zmniejszyć ruch samochodów na zakorkowanym obecnie odcinku i w ten umożliwić tramwajom szybsze przejechanie przez ulicę.
Zobacz też: Wszystko o komunikacji miejskiej we Wrocławiu
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?