Nadmuchiwane banery mają się pojawić przy Dworcu Głównym na przełomie maja i czerwca. Reklamy zasłonią zabytkowe wiaty, które wymagają gruntownego remontu. PKP chce je ukryc przed oczami kibiców, któryz przyjadą do Wrocławia na Euro 2012.
- Wiaty pocztowe w grudniu ubiegłego roku zostały wpisane do rejestru zabytków i ich remont kosztowałby kilka milionów złotych - mówi Bartłomiej Sarna, rzecznik prasowy PKP S.A. we Wrocławiu. - PKP nie ma teraz pieniędzy na modernizację wiat, więc zdecydowaliśmy na czas Euro zasłonić je reklamami.
Czytaj też:
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?