Globalny operator komórkowy Lycamobile z siedzibą w Londynie został nowym sponsorem Stadionu Wrocław. Lycamobile zostanie m.in. głównym sponsorem tegorocznego lodowiska na Stadionie Wrocław, którego nazwa zmienia się na „Lycamobile Lodowisko”. Reklama Lycamobile będzie obecna również podczas innych imprez na Stadionie Wrocław oraz podczas meczów Śląska Wrocław. Umowa zacznie obowiązywać już od najbliższego meczu na Stadionie Wrocław (12 grudnia, Śląsk Wrocław – GKS Bełchatów) i będzie trwać do końca marca. Kwota jaką otrzyma stadion pozostaje tajemnicą.
Czytaj: LODOWISKO NA STADIONIE MIEJSKIM [CENY BILETÓW]
Lycamobile dołącza do grona najważniejszych partnerów Stadionu Wrocław, wśród których jest już m.in. Coca – Cola oraz Tyskie.
- Cieszymy się, że tak renomowana firma zdecydowała się zainwestować w Stadion Wrocław. To potwierdza, że jesteśmy wiarygodnym partnerem. To również efekt rozwoju obiektu i działań, które sprawiają, że Stadion Wrocław żyje dziś każdego dnia – mówi Adam Burak, dyrektor ds. marketingu i PR Stadionu Wrocław
Lycamobile wprowadziła swoją markę na rynek międzynarodowy w 2006 roku i od tego czasu gwałtownie się rozrasta. Obecnie może pochwalić się ponad 30 milionami klientów w 17 krajach (Wielkiej Brytanii, Holandii, Portugalii, Belgii, Szwajcarii, Danii, Norwegii, Szwecji, Włoszech, Hiszpanii, Australii, Francji, Niemczech, Austria, Polsce, Irlandii i Stanach Zjednoczonych). W najbliższym czasie Lycamobile planuje wejście na kolejne rynki.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?