Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Lotnisko zachęca pasażerów

Paweł Wojciechowski
Paweł Wojciechowski
Wrocławskie lotnisko prowadzi ambitną akcję promocyjną. W rynku można natknąć się na ulotki zachęcające do odwiedzenia terminalu.

Na przedniej stronie znajduje się mapka z zaznaczonymi miastami, do których odbywają się loty organizowane przez Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika. Szczególnie zachwalane są nowe połączenia lotnicze: do Mediolanu, Rzymu, Brukseli, Düsseldorfu, Frankfurtu Hahn, Oslo i Sztokholmu.

Na rewersie broszurki coś specjalnego: plan rozwoju lotniska na przyszłe lata wraz ze wspaniałymi wizualizacjami nowego terminalu. – We Wrocławiu zawsze są tylko wizualizacje, a nigdy nie ma gotowych budynków – mówi z wyrzutem 19-letnia Ania.

Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika ma w 2011 obsługiwać 3 miliony pasażerów, docelowo aż 7 milionów (w 2017 roku). Ponadto, w latach 2010-2012 ma powstać nowy parking na 1500 miejsc (docelowo 3000). Tak to wygląda na ulotce.

Ale czy taka reklama jest wrocławskiemu lotnisku potrzebna? Już bez niej terminalowi regularnie przybywa pasażerów. Zgodnie z danymi z oficjalnej strony lotniska, w 2007 roku (w porównaniu z 2006) nastąpił blisko 50-procentowy wzrost ich liczby – z 865933 do 1280511 osób.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto