- ul. Hallera - radzę szybko załatać dziury, które zostały zasłonięte, a przez to nastąpiło zwężenie prawego pasa przy Carrefourze w kierunku Grabiszyńskiej. Ta sama sytuacja z lewym pasem przed Carrefourem, w stronę powstańców, chyba, ze ZDiUM chce sprawdzić jak działają systemy składania sie lusterek w samochodach
- ul. Weigla - na odcinku od Ślężnej do szpitala wojskowego ma się wrażenie, ze władze miasta chcą wypróbować nowatorski system leczenia poprzez wstrząsy, choć myślę, że takie kratery wybudziły by nawet umarłego.
- ul. Gajowicka - ta ulica na odcinku od Hallera do skrzyżowania z Racławicką w zasadzie ulega dezintegracji, różnica poziomów miedzy jej środkiem a poboczem
wynosi miejscami kilkadziesiąt centymetrów. Jazda terenówką dostarcza tam wielu wrażeń.
Czytaj też: Znowu rozkopią Wrocław. Zobacz, które ulice wyremontują w tym roku.
- ul. Krzycka (na odcinku od numeru 74 do skrzyżowania z ul. Przyjaźni) - tutaj najprawdopodobniej ZDiUM sprawdza refleks kierowców, niczym podczas
narciarskiego slalomu giganta. Kierowcy są bardzo wdzięczni, ponieważ co chwilę "przytulają się" lusterkami.
- ul. Skarbowców (na odcinku od skrzyżowania z ul. Sowią do skrętu prowadzącego do ul. Racławickiej) - tutaj mam wrażenie, ze ZDiUM chce wziąć udział w konkursie na największe kratery w mieście, do tej pory spotkałem się z większymi np we Lwowie, ale być może w tym roku wygramy.
Dziękuję w imieniu wrocławskich kierowców za dotychczasowe zalatane dziury! Życzę wytrwałości w łataniu ubytków
Pozdrawiam,
Jacek
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?