Cezary Flis - właściciel „Karczmy Lwowskiej”
Odpowiedzialności. To bardzo szerokie pojęcie, pod którym rozumiem uczciwość, dokładność. Mój pracownik musi dobrze się prezentować, umieć porozumieć się z klientem, być profesjonalistą. Oczywiście musi być zadbany, czysty. To podstawa w tej pracy.
Ewa Nowak - kierownik sklepu „Moda Polska”
Zależy nam na osobach komunikatywnych, otwartych na pomysły, uczciwych. Pracownikowi musi zależeć na tym co robi, wówczas ma właściwe podejście do swojego zawodu. Oczywiście, każdy ma swoje normy, wymagania, ale wszystkich sekretów nie możemy zdradzić.
Leszek Wójcik - właściciel restauracji „La Scala”
Pracownik musi być rzetelny, uczciwy, punktualny, dokładny, czysty. W zawodzie kelnera liczy się oczywiście uśmiech i właściwe podejście do klienta. Kelner jest pierwszą osobą, z którą kontaktuje się klient po wejściu do lokalu. Gość musi być mile przywitany.
Krzysztof Bosak i Anna Bryłka przyjechali do Leszna
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody