Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław: Ogródki w Rynku bez logotypów, tak chce UEFA

Marcin Torz
Restauracje, których ogródki ustawione są na Rynku, muszą zasłonić logotypy browarów innych niż Carlsberg - sponsora turnieju. Wszystko z powodu ustawionej w Rynku strefy kibica.

Napisy zostały zasłonięte kawałkami materiału, w takim samym kolorze, co markizy (czyli ecru). Wcześniej planowano, aby na materiałach zasłaniających logotypy był napis "Euro 2012". - Ale wycofaliśmy się z tego pomysłu - mówi Magdalena Okulowska z Biura Euro 2012.

Właścicieli restauracji do zakrycia logotypów zobowiązuje umowa zawarta z miastem. W zamian mają obniżony czynsz.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto