Jak podaje ZDiUM tzw. zimowe utrzymanie dróg pochłonęło w sezonie 2011/2012 zaledwie 1 400 000. Potrzebnych było 13 akcji odśnieżania i zabezpieczania dróg przed śliskością, a każdy wyjazd to wydatek około 110 tys zł.
Dla porównania w sezonie 2010/2011 przeprowadzono 34 takie akcje, które w sumie kosztowały ponad 3 700 000 zł. Rok wcześniej za 46 podobnych zapłacono ponad 5 mln zł.
Oszczędności zostaną wydane na prace porządkowe na ulicach prowadzone od kwietnia do października. Niestety, w tym roku, konieczne będzie pozyskanie dodatkowych środków z budżetu gminy na letnie utrzymanie dróg, ponieważ przed Euro trzeba wykonać dodatkowe prace porządkowe.
Czytaj również: Trwają wiosenne porządki w mieście
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?