- Liczy się szybki zysk, a nie dobra kreacja - mówi profesor. Festiwal "Chamlety" organizują wspólnie Zakład Projektowania Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego i Instytut Grafiki Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Festiwal powstaje przede wszystkim z myślą o odbiorcach przekazu reklamowego, ale jest też pośrednio kierowany do przedstawicieli branży jako informacja o ocenie ich pomysłów. Chamlety mają też zwrócić uwagę klientów agencji reklamowych na smutny fakt, że za spore pieniądze czasami kupują rozwiązania szablonowe lub wręcz ośmieszające.
Organizatorzy trzeciej już edycji festiwalu nietrafionej, absurdalnej lub po prostu żenującej reklamy czekają do 10 października na zgłoszenia internautów. Dotyczy to tylko treści, które zostały wyemitowane po 1 grudnia 2011 roku. "Faworytów" można zgłaszać na trzy sposoby: umieszczając kandydata w profilu "Chamleta" na Facebooku, wysyłając mejla na adres [email protected] lub wypełniając formularz, dostępny na stronie organizatorów. Statuetki, czyli zgniecione kule papieru, przyznane zostaną w pięciu kategoriach: reklama prasowa, zewnętrzna, telewizyjna, społeczno-polityczna i program communication design.
__________________________________
Na zdjęciach kilku ubiegłorocznych laureatów. Wszystkich nominowanych zobaczysz TUTAJ
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?