Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wrocław chce się wypromować w Europie

Paweł Wojciechowski
Paweł Wojciechowski
Po porażce w rywalizacji o Expo 2012 Wrocław się nie poddaje. Rusza projekt artystyczny „Painted Wrocław”, który ma wypromować nasze miasto w Europie.

Celem „Painted Wrocław”, wspieranego przez fundację Artistik, jest wypromowanie stolicy Dolnego Śląska w zachodniej części Europy, wykorzystując do tego sztuki plastyczne – przede wszystkim malarstwo sztalugowe – przedstawiające architekturę Wrocławia i całego województwa.

Na trasie projektu znajdą się między innymi: Wiedeń, Wenecja, Genua, Monako, Nicea, Cannes, Barcelona, Madryt, Paryż, Bruksela i Berlin. Po wymienionych miastach wrocławscy artyści będą poruszać się specjalnie przyozdobionym samochodem.

Akcja promocyjna – prowadzona pod hasłem „Wrocław – Kulturalne Serce Europy” – będzie polegała na rozdawaniu ulotek informacyjnych i organizowaniu wystaw obrazów przedstawiających zakątki i społeczność Wrocławia. Informacje z trasy będą na bieżąco relacjonowane za pośrednictwem oficjalnej strony www.paintedwroclaw.eu.

„Painted Wrocław” rusza z Wrocławia 2 sierpnia. Po odwiedzeniu wszystkich planowanych miast twórcy projektu przyjadą do Krobielowic, by zakończyć całą akcję na wielkim pikniku.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto