Podstawą działań jest przekonanie, iż to człowiek oswoił koty i radykalnie zmienił ich otoczenie naturalne, stąd ma obowiązek zapewniać im opiekę i chronić je przed cierpieniem. W okresie zimowym niezwykle ważne jest apelowanie do mieszkańców miasta oraz zarządców nieruchomości o umożliwianie kotom chronienia się w piwnicach i nieutrudnianie społecznym karmicielom ich dożywiania.
Projekt obejmuje przeprowadzenie kampanii społecznej z elementami edukacji obywatelskiej na nośnikach reklamowych typu billboard, citilight, plakat w wagonach lokalnego tabory tramwajowego MPK. Celem kampanii jest uwrażliwienie odbiorców na los kotów miejskich, wskazanie na uzależnienie ich przeżycia od człowieka, wzbudzenie przynajmniej neutralnych postaw wobec tych zwierząt.
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?