MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Najlepszy Produkt Turystyczny - rusza 21. edycja konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej

Aleksandra Karpecka
Aleksandra Karpecka
11 czerwca we wrocławskim Hydropolis została zainaugurowana 21 edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny.
11 czerwca we wrocławskim Hydropolis została zainaugurowana 21 edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny. Aleksandra Karpecka
10 czerwca we wrocławskim Hydropolis została zainicjowana 21 edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny. To unikatowe wyróżnienie przyznawane jest przez Polską Organizację Turystyczną atrakcjom, wydarzeniom, szlakom i obszarom. W dotychczasowych edycjach konkursu certyfikaty zdobyło aż 35 atrakcji na Dolnym Śląsku, z czego 4 w samym Wrocławiu.

Spis treści

21. edycja konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny Dolnego Śląska i Polski

Od 11 czerwca rusza kolejna edycja konkursu organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną na Najlepszy Produkt Turystyczny. Nabór wniosków w etapie dolnośląskim potrwa do 3 września 2024. Regionalna kapituła konkursowa, składająca się z przedstawicieli uczelni wyższych, mediów i branży turystycznej, dokona wyboru 5 laureatów, którzy będą reprezentować Dolny Śląsk w etapie ogólnopolskim konkursu. Zwycięzców etapu dolnośląskiego poznamy do 30 września 2024, laureaci krajowi zaś zostaną wyłonieni na przełomie listopada i grudnia bieżącego roku.

Certyfikat Najlepszy Produkt Turystyczny

Ideą powstania konkursu była chęć wyjścia naprzeciw oczekiwaniom turystów. Wiele osób wybierających się na dłuższe lub krótsze wyjazdy szukało polecanych atrakcji. Dzięki Certyfikatom turyści doskonale wiedzą, które miejsca, czy wydarzenia warto zobaczyć.
W konkursie są przyznawane 3 rodzaje certyfiaktów:

  1. Złoty certyfikat - dla laureatów poprzednich edycji, którzy rozwinęli swój produkt
  2. Certyfikat
  3. Certyfikat specjalny - dla produktów, które istnieją krócej niż 2 lata.

Oprócz tytułu laureaci Złotego Certyfikatu mogą liczyć na kampanię promocyjną o wartości 150 tysięcy złotych.

Nowe materiały promocyjne Polskiej Organizacji Turystycznej

W Hydropolis zostały również zaprezentowane najnowsze materiały promocyjne Polskiej Organizacji Turystycznej - mapa Dolnego Śląska i dotychczasowych laureatów konkursu oraz publikacja z okazji 20-lecia Certyfikatu. Dolny Śląsk obfituje w obiekty, wydarzenia i miejsca oznaczone Certyfikatem - do tej pory aż 20 atrakcji zdobyło wyróżnienie ogólnokrajowe. Wśród nich jest Hyropolis, wrocławskie ZOO, Kopalnia w Złotym Stoku, czy Podziemne Miasto Osówka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Upalne dni bez stresu. Praktyczne sposoby na zdrowe lato

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto