Kto odda pieniądze wrocławianom, którzy przepłacili za bilety na autobusy pospieszne?

LMI
Polskapresse
Masz bilet miesięczny na linie pośpieszne, a one i tak kursują jak normalne? Rzecznik konsumentów uważa, że należy Ci się rekompensata.

Jest zimno, więc we Wrocławiu podjęto decyzję o tym, że autobusy pospieszne będą zatrzymywały się na wszystkich przystankach i nie trzeba kasować w nich droższych biletów. Stratni są więc wrocławianie, którzy kupili bilety okresowe na linie pospieszne, ale miasto nie planuje dla nich żadnej rekompensaty za niedogodności.

Jednak rzecznik konsumentów Jerzy Barański uważa, że istnieje podstawa prawna do żądania zadośćuczynienia, ponieważ - Usługa nie jest przecież świadczona tak, jak planowano ją w chwili zawierania umowy czyli zakupu biletu okresowego - mówi.

A co Wy o tym sądzicie? Czy osobom, które mają bilety okresowe na linie pospieszne, należy się rekompensata? Podyskutuj!

O zmianach w zasadach kursowania autobusów pisaliśmy w artykule "Zimą MPK zadba o pasażerów"

WARTO ZOBACZYĆ: TAK MIAŁ WYGLĄDAĆ MOST WSCHODNI (WIZUALIZACJE)

Nowe mandaty od straży miejskiej

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie