Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Hipermarkety ozdobą dzielnic

Redakcja
Każde szanująca się dzielnica Wrocławia obrastać musi bilbordami z zaproszeniami do największego w okolicy marketu. Jadąc miastem z przeraźliwą częstotliwością atakują nas reklamy szamponu, masła i kozaczków.

Mimo tego, że są one potrzebne, to większość ludzi zamiast widoku biedronki czy tesco za oknem, wolałaby drzewo i dzieci bawiące się na placu zabaw. Łatwy dojazd to jedyna zaleta ‘molochów’, szpecąc ogólny wygląd okolicy proszą się o opinie często odbiegające od pozytywnych. Nacechowane pejoratywnie przez ich częsty monumentalizm i nienaruszalność.

Okoliczni mieszkańcy często nie są informowani o takich inwestycjach, z tego tez powodu często chcąc odetchnąć świeżego powietrza, uchylają okna, pozwalając hałasowi i spalinom (wynikającym z powodu budowy nowych dróg dojazdowych) wdzierać się do mieszkań.

I tak Kaufland zalega na ul. Legnickiej, Tesco na Długiej, masa Biedronek (pl. Pereca, Strzegomska) i Lidle, które swoją prostą budowlą doczekały się stron internetowych z kadrami uwieczniającymi kicz architektury sklepowej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto