Szkolenie w zakresie AdWords trwać będzie pół roku. Będą ono prowadzone przez internet, raz w tygodniu. A zakończyć się ma uznanym na całym świecie egzaminem Google Advertising Professionals.
- Program AdWords na pewno im się przyda. Wykorzystuje go wiele firm i agencji reklamowych. Pomaga on reklamodawcom efektywnie wykorzystać budżet czy zmierzyć rezultaty kampanii - opowiada Katarzyna Lechki z Google. - Teraz od chętnych będziemy zbierać CV, esej na temat marketingu online oraz oceny ze studiów. Oczywiście podstawowym warunkiem jest biegła znajomość języka angielskiego - dodaje.
Co dziwiło chyba wszystkich, studentów na spotkaniu nie było wielu. Jednak Ci co przyszli byli tą ofertą bardzo zainteresowani.
- Przyszedłem tu, bo interesuje się marketingiem, również internetowym. Chciałbym o nim dowiedzieć się jak najwięcej, a takie darmowe szkolenie może mi dużo pomóc - mówi Krzysztof z Politechniki Wrocławskiej. - Dowiedziałem się czego chciałem i teraz będę się starał by to mnie przyjęli na szkolenie - wyjaśnia.
Wrocławskich studentów nawet nie zniechęca to, że kurs będzie prowadzony przez internet.
- Nie przeszkadza mi to, nawet może to lepiej. Raz w tygodniu zawsze znajdzie się czas, a douczać samemu można się kiedy będzie wolna chwila - twierdzi Magda z Politechniki Wrocławskiej.
Google nie wyklucza, że osoby, które zostaną przez nich wybrane i ukończą kurs zostaną zaproszone na praktykę. Zobaczą też jak wygląda rekrutacja w międzynarodowej firmie.
czytaj też:
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?