Dolny Śląsk. Nowy Amazon szuka 1000 osób do pracy. Zobacz oferty
Lider Zespołu ICQA (Inventory Control Quality Assurance)
Opis stanowiska Lider zespołu odpowiada za przebieg zmiany oraz za nadzorowanie i motywowanie zespołu w danym dziale w centrum logistyki e-commerce (FC). W ścisłej współpracy z Kierownikiem ds. Operacyjnych i Kierownikiem Obszaru dba o to, aby podlegający mu dział pracował zgodnie z planem. Jednym z kluczowych obowiązków jest monitorowanie sprawnej realizacji zamówień klientów oraz przestrzeganie przez zespół wskazówek bezpieczeństwa i jakości. Obejmuje to dbanie o zespół, stwarzanie atmosfery pracy sprzyjającej zaangażowaniu pracowników i eliminowanie przeszkód napotykanych przez pracowników magazynowych w trakcie zmiany, a także dostosowywanie planu zmianowego z uwzględnieniem bieżących zmian. Właściwy kandydat cechuje się poczuciem odpowiedzialności, umiejętnością dawania przykładu we wszystkich kluczowych obszarach pracy, w tym w zakresie bezpieczeństwa i jakości, a także zdolnością do pogłębiania wiedzy merytorycznej w odniesieniu do wszystkich procesów operacyjnych w podlegającym mu dziale. Zakres obowiązków: · Tworzenie i promowanie kultury bezpiecznej pracy poprzez aktywne poszukiwanie możliwości poprawy bezpieczeństwa w całym dziale · Dbałość o realizację zamówień klientów zgodnie ze wskazówkami jakości · Stałe przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu i pracownikom magazynowym kluczowych informacji dotyczących zmiany · Korygowanie przydziału zadań pracownikom działu w trakcie zmiany tak, aby zrealizować założony plan przy uwzględnieniu jego bieżących zmian · Wykonywanie poleceń przełożonego oraz eliminacja przeszkód wpływających na wyniki zmiany · Współpraca z działami wspierającymi i/lub innymi działami w rozwiązywaniu problemów oraz zaspokajaniu potrzeb w kluczowych obszarach decydujących o wynikach, np. w zakresie gotowości obszarów procesowych, 5S, szkoleń BHP · Pomoc w realizacji zamówień klientów przez bezpośrednie pracę w procesie · Przekazywanie pracownikom informacji zwrotnej i coachingu w zakresie wydajności, jakości pracy oraz bezpieczeństwa · Pogłębianie wiedzy merytorycznej w zakresie wszystkich procesów operacyjnych Centrum logistyki e-commerce Podstawowe umiejętności i kwalifikacje · Wymagane wykształcenie zawodowe · Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie · Podstawowa znajomość języka angielskiego (A2, od poziomu podstawowego do poniżej średniozaawansowanego) · Komunikatywność · Zdolności analityczne (umiejętność określenia przyczyny problemów oraz ich przewidywania na podstawie dostępnych danych i wskaźników operacyjnych) · Proaktywne rozwiązywanie problemów · Zdolność do przyswajania nowych umiejętności i informacji oraz adaptowania się do zmian i uzyskiwania wyników w dynamicznym środowisku pracy · Doświadczenie w szkoleniu lub kierowaniu zespołem Preferowane kwalifikacje · Dobra znajomość języka angielskiego (B1, poziom średniozaawansowany) · Podstawowa znajomość metodologii Lean · Dbałość o szczegóły · Zdolność do analizowania procesów operacyjnych i znajdowania sposobów na pokonywanie trudności z nimi związanych