Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 11
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Zakres obowiązków:...
fot. Tomasz Bolt/Polska Press

10 najnowszych ofert pracy we Wrocławiu z zarobkami powyżej 5 tys. złotych [KWIECIEŃ 2022]

ARCHIWISTA

Zakres obowiązków:
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji przekazywanej do Archiwum Zakładowego;
- współpraca z Archiwum Państwowym we Wrocławiu;
- opracowanie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt (JRWA) oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 164) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., poz. 67);
- sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do przekazania do Archiwum Zakładowego pod względem właściwej klasyfikacji rzeczowej i kwalifikacji archiwalnej oraz poprawnego opisu teczek aktowych w oparciu o obowiązujące w Pogotowiu Ratunkowym we Wrocławiu normatywy kancelaryjno-archiwalne;
- przyjmowanie, opracowywanie i zabezpieczanie dokumentacji z poszczególnych jednostek organizacyjnych;
- klasyfikowanie i kwalifikowanie materiałów archiwalnych zgodnie z przyjętym systemem kancelaryjnym;
- prowadzenie ewidencji dokumentacji i czynności realizowanych w Archiwum Zakładowym w ramach obowiązujących procedur;
- udostępnianie dokumentacji z zasobów Archiwum Zakładowego;
- prowadzenie Ewidencji udostępniania dokumentacji w Archiwum Zakładowym;
- przeprowadzanie kwerend archiwalnych;
- wydzielanie do brakowania dokumentacji niearchiwalnej, dla której minął okres obowiązkowego przechowywania i przygotowywanie stosownych w tym zakresie spisów dokumentacji i protokołów brakowania;
- bieżąca kontrola terminowości i zwrotu wypożyczonej dokumentacji;
- obsługa korespondencji przychodzącej skierowanej do Archiwum Zakładowego;
- przygotowanie zaświadczeń, odpisów i uwierzytelnionych kopii z dokumentacji znajdującej się w archiwum;
- porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym,
- inicjowania brakowania dokumentacji niearchiwalnej;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.

Szukasz pracy? Na kolejnych slajdach znajdziesz najnowsze oferty. Przejdziesz do nich za pomocą strzałki, gestu lub kursora. Pod ostatnim ze zdjęć - link do wszystkich ofert.
Wynagrodzenie brutto:
Do 5 020,8 PLN

Pracodawca:

Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu

Zobacz również

Cracovia chce przerwać serię Górnika

Cracovia chce przerwać serię Górnika

Wiosną 2024 roku Victoria 2015 Skalbmierz jest najlepsza w klasie okręgowej

Wiosną 2024 roku Victoria 2015 Skalbmierz jest najlepsza w klasie okręgowej

Polecamy

Tajemnice najstarszego drewnianego kościoła

Tajemnice najstarszego drewnianego kościoła

Jaki ma być Wrocław? Mieszkańcy nie mają wątpliwości: schludny i czysty

Jaki ma być Wrocław? Mieszkańcy nie mają wątpliwości: schludny i czysty

Ostatni moment na rozliczenie PIT za 2023 rok

Ostatni moment na rozliczenie PIT za 2023 rok