Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Głuchy telefon

(JS)
Telekomunikacja Polska SA przeprosiła abonenta. Zrobiono to jednak dopiero po naszej interwencji. Tomasz Bzdyra złożył do TPSA wniosek o zmianę numeru telefonu we wrześniu.

Telekomunikacja Polska SA przeprosiła abonenta. Zrobiono to jednak dopiero po naszej interwencji.

Tomasz Bzdyra złożył do TPSA wniosek o zmianę numeru telefonu we wrześniu. Zrobiono to, jednak nikt abonenta o tym nie poinformował. Znajomi nie mogli się do niego dodzwonić. - Dziwiłem się tym bardziej, że prowadzę firmę i ludzie bardzo często dzwonią – przypomina.
W listopadzie ktoś wreszcie spytał go, czy ma aktualny numer.
- Jak ktoś dzwonił to włączał się automat z informacją, że numer jest nieaktualny – mówi.
Poszedł wyjaśnić sprawę. W TP poinformowano go, że zmieniono mu numer telefonu, ale nikt nie potrafił mu podać na jaki. Tomasz Bzdyra rozpoczął korespondencję z telekomunikacją. Bezskutecznie. Po przeprowadzeniu się do sąsiedniej klatki napisał pismo, w którym poprosił o przeniesienie telefonu do nowego mieszkania (oddalonego o około 50 metrów od starego). Czekał. Wczoraj interweniowaliśmy w tej sprawie.
- To był błąd naszego pracownika. Przepraszamy. Z naszych usług korzysta bardzo wielu klientów. Będziemy robić wszystko, by do takich błędów nie dochodziło – zapewnił nas Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy TP.
Telekomunikacja poinformowała wczoraj także Tomasza Bzdyrę, że naprawi swój błąd.

od 7 lat
Wideo

Polskie skarby UNESCO: Odkryj 5 wyjątkowych miejsc

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na wroclaw.naszemiasto.pl Nasze Miasto