Podróżni otrzymali więcej możliwości w planowaniu podróży koleją. Dzięki aplikacji Portal Pasażera można ustalić podróż według własnych kryteriów m.in. daty, godziny, przewoźnika, czasu na przesiadkę. Aplikacja poinformuje również o peronie i torze, z którego odjedzie pociąg. Można wybrać opcje połączenia bezpośredniego lub z przesiadkami, a także zapoznać się z oferowanymi w pociągu usługami, np. przedział biznesowy, wagon barowy czy przewóz rowerów. Pasażerowie mają również możliwość podglądu trasy pociągu w czasie rzeczywistym. Każdy użytkownik może śledzić aktualne położenie pociągu i ewentualne zmiany w podróży.
Szczegóły podróży w komórce
Wybraną relację pociągu można rozwinąć i sprawdzić czas przyjazdu do poszczególnych stacji na trasie. Dostępna jest opcja wygodnego planowania powrotu. Użytkownik może także zapisywać ulubione trasy oraz stacje, z których często korzysta lub skonfigurować „szybkie połączenia”, które będą stale widoczne na ekranie wyszukiwarki.
Dzięki współpracy z niektórymi przewoźnikami, użytkownik może skorzystać z opcji Kup bilet, która w formie przekierowania do ich systemów sprzedażowych ułatwia zakup biletów drogą elektroniczną.
Aplikacja działa na systemach operacyjnych: Android oraz iOS i można ją bezpłatnie pobrać ze sklepów Google Play oraz App Store.
źródło: PKP Polskie Linie Kolejowe
Zejście na plażę przy hotelu Neptun w Łebie gotowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody