- Dotychczasowe castingi, które prowadziliśmy przy poprzednich edycjach kampanii reklamowych cieszyły się ogromną popularnością. Do udziału w reklamie zgłaszały się osoby w różnym wieku, mające rozmaite profesje i ciekawe zainteresowania - opowiada Jacek Stefaniak, manager marki Piast.
Organizatorzy zapraszają wszystkich pełnoletnich wrocławian, którym bliska jest zarówno stolica Dolnego Śląska jak i kultowe już na lokalnym rynku piwo marki Piast. Poprzednie edycje wzbudziły ogromne zainteresowanie, a i efekt kampanii był zadowalający.
- Zdecydowaliśmy się na kontynuację kampanii z udziałem mieszkańców Wrocławia i regionu Dolnego Śląska, bo to oni właśnie tworzą niezapomniany klimat i atmosferę miasta, która w niezwykły sposób przenoszona jest na zdjęcia do późniejszej reklamy - dodaje Stefaniak.
Casting odbędzie się 13 i 14 lutego we wrocławskim Ratuszu.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?